Projekt budowlany i wykonawczy torowiska tramwajowego i przystanków w ul. Zgrupowania AK Kampinos z wjazdem do zajezdni tramwajowej „Żoliborz” w ramach budowy II odcinka Trasy Mostu Północnego od węzła Młociny do węzła z ul. Pułkową.
Szczegółowy zakres prac:
-
przebudowa torów tramwajowych wraz z przystankami w ulicy Zgrupowania AK Kampinos,
-
budowa węzła rozjazdowego na skrzyżowaniu ulic Zgrupowania AK Kampinos /Encyklopedyczna,
-
budowa torów tramwajowych w na terenie zajezdni „Żoliborz”.
W zakresie ilościowym projekt obejmował:
-
budowę dwutorowej trasy tramwajowej o długości 1454 mtp,
-
budowę węzła rozjazdowego na skrzyżowaniu ulic Zgrupowania AK Kampinos /Encyklopedyczna składającego się z jednego rozjazdu jednotorowego pojedynczego o promieniu zwrotnicy 50 m, dwóch rozjazdów jednotorowych pojedynczych o promieniu zwrotnicy100 m, jednego rozjazdu dwutorowego pojedynczego niepełnego o promieniu zwrotnicy100 moraz dwóch skrzyżowań torów wraz z odcinkami je łączącymi o całkowitej długości 945 mtp,
-
budowę torów tramwajowych w na terenie zajezdni „Żoliborz” składających się z trzech rozjazdów jednotorowych pojedynczych o promieniu zwrotnicy 50 m oraz skrzyżowania torów wraz z odcinkami je łączącymi o całkowitej długości 335 mtp,
- budowę 4 peronów przystankowych.
Oprócz branży torowej rozszerzonej o projekt konstrukcji peronów przystanków tramwajowych i elementów odwodnienia w skład dokumentacji projektowej dotyczącej trasy tramwajowej wchodziły inne projekty obejmujące pozostałe elementy infrastruktury tramwajowej, m. in. układ zasilania trasy tramwajowej, układ sterowania i ogrzewania zwrotnic tramwajowych oraz elementy układu odwodnienia poza torowiskiem.