Projekt budowlany i wykonawczy oraz materiały przetargowe dla budowy mostu przez rzekę Wisłę koło Kwidzyna wraz z dojazdami w ciągu drogi krajowej nr 90
Zamówienie obejmowało wykonanie:
1. Mapę do celów projektowych w skali 1:500
2. Analizę i prognozę ruchu
3. Koncepcję Programową
4. Studium środowiskowe
5. Dokumentację geologiczną i hydrologiczną;
6. Projekt budowlany i wykonawczy:
- Część drogowa:
– długość projektowanego odcinka drogi klasy GP 1=11,9 km;
– droga 1-jezdniowa 2-3 pasowa;
– budowa 4 skrzyżowań skanalizowanych;
– budowa 2 skrzyżowań dwupoziomowych;
– budowa 1 ronda;
– budowa i przebudowa lokalnego układu komunikacyjnego
– 17 odcinków dróg poprzecznych i dojazdowych o łącznej długości 1=9,15 km;
– technologie wzmocnienia słabonośnego podłoża gruntowego
oraz całkowitej wymiany gruntów na odcinkach występowania gruntów nienośnych;
– budowa przepustów skrzynkowych i rurowych z półką przełazową dla zwierząt i płotkami naprowadzającymi, przełożenie kanałów i rowów melioracyjnych;
– roboty rozbiórkowe, w tym budynków;
- opracowania organizacji ruchu (oznakowanie poziome i pionowe) oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu;
- sygnalizacja świetlna – inżynieria ruchu;
- Część mostowa:
– most przez rzekę Wisłę długości
L =808 m, rozpiętość przęseł 79+130+2×204 + 130+70
– estakada El
L = 144,4 m, rozpiętość przęseł 36+36++36+35,4
– estakada E2
L = 479,6 m, rozpiętość przęseł 59,4+6×59,4+59,3
– estakada E3
L = 409,5 m, rozpiętość przęseł 59,3+5×60+49,3
w/w obiekty są konstrukcji skrzynkowej z betonu sprężonego
– most 3-przęsłowy nad rzeką Liwą o długości 51 m – rozpiętość przęseł 15,7 + 19,6+15,7 m,
– most nad rzeką Młynówką;
– 3 przejścia dla zwierząt o rozpiętościach po 14,3,m;
– wiadukt gospodarczy 1-przesłowy o rozpiętości30 m;
- Część wodno-kanalizacyjna, w tym budowa nowego układu odwodnienia drogi, w tym odcinków przydrożnych rowów trawiastych, kanalizacji deszczowej, piaskowników i separatorów;
- Przebudowa magistrali, sieci rozdzielczej i przyłączy wodociągowych;
- Przebudowa magistrali, sieci rozdzielczej i przyłączy gazowych;
- Część hydrotechniczna – przebudowa i zabezpieczenie wałów przeciwpowodziowych rzeki Wisły wraz z kompletem operatów wodnoprawnych;
- Urządzenia ochrony środowiska – ekrany akustyczne;
- Część telekomunikacyjna;
- Część elektroenergetyczna: przebudowa sieci i urządzeń
energetycznych – nn. sn. i wn 110 kV, zasilanie elektryczne;
- Oświetlenie drogowe;
- Oświetlenie efektowe mostu przez Wisłę;
- Sygnalizacja świetlna – część energetyczna;